ChangeMarketing arbejder for BTB virksomheder. Virksomhederne er allerede blandt de mest succesfulde i deres branche eller har et mål om at blive det tre til fem år fra nu. Virksomhederne er teknisk orienterede og drevet af et ingeniørmæssigt og/eller købmands-orienteret fokus. Topledelsen ønsker at udvikle denne position og bringe virksomheden til et nyt niveau. Ved at udnytte marketingdisciplinen strategisk, taktisk og operationelt opnår virksomhederne såvel vedvarende som skiftende konkurrencefordele.ChangeMarketing har den markedsmæssige forståelse og indsigt, der giver et objektivt og nuanceret overblik samt skaber øje – og åbenhed over - for nye løsninger.ChangeMarketing tjener kun én herre – klienten – og er uafhængige af faste leverandørforhold, særinteresser og bestemte marketing- og fagdiscipliner. Det er klientens sikkerhed for anvisning af den bedste løsning, målt på indsats og salgsresultater. ChangeMarketing er en serviceorienteret og engageret samarbejdspartner, der stiller krav til – og udfordrer – sine klienter. Vi har klare holdninger og lægger samtidig vægt på at være pragmatiske og realistiske. Verden er ikke sort/hvid. Vi lægger vægt på at overholde indgåede aftaler i både overordnede linjer og detaljer. Det samme forventer vi af vores klienter. ChangeMarketing lægger desuden vægt på personlig kemi og det at være godt underholdt i arbejdsprocessen. Ud over det kommercielle udbytte af et samarbejde ønsker vi, at det skal være en positiv og energigivende oplevelse at arbejde sammen med os.Krav til topledelsen: